[javascript] [/javascript]

مدل پالتو زنانه در سال 2020

جدیدترین مدل های دنیا

مدل پالتو زنانه در سال 2020

۲,۶۶۰ بازديد

مدل پالتو زنانه در سال 2020



مدل پالتو زنانه در سال 2020

با توجه به اینکه 3 ماه زمستان باید پالتو یا کاپشن بر تن کنیم پس باید بهترین مدل از پالتو را انتخاب کنیم که هم از نظر جذابیت و شیک بودن خوب باشه و هم از نظر اقتصادی به صرفه باشد .
البته بعضی خانم ها به دلیل مشکلاتی نظیر چاقی یا لاغری نمیتوانند پالتوی مناسبی را برای خود انتخاب کنند .
در این مقاله ما به شما انواع مدل های پالتو زنانه را گذاشته ایم و راهنمایی های لازم برای خانم هایی که در انتخاب پالتو مشکل دارند را توضیح داده ایم .

برای دیدن عکس های پالتو زنانه و راهنمایی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید .

اولین قدم در انتخاب پالتو سنجش اندام خودتان است و باید بدانید که اضافه وزن دارید یا معمولی یا اینکه لاغر هستید !
بعد از آن باید پالتویی انتخاب کنید که شما را خوش اندام نشان دهد شاید بعضی از خانم های چاق فکر کنند که هیچ پالتویی مناسب اندامشان نیست و با هیچ کدام خوش اندام دیده نمیشوند ، ولی اینطور نیست !
ما برای خانم های چاق پالتوهایی با رنگ تیره را پیشنهاد میدهیم که تا حد امکان ساده باشند که این تیرگی هم باعث گرم شدن بیشتر شما و هم باعث لاغر نشان دادن شما میشود و همچنین اگر از پالتوهای طرح دار استفاده کنید چاقی شما بیشتر به نظر خواهد آمد .
با توجه به فرم بدنتان باید پالتوی مناسب فرم بدنتان انتخاب کنید .
در صورتی که فرم بدن شما مستطیلی است باید از پالتوهایی استفاده کنید که بالاتنه ی آن تنگ و قسمت پایین گشادتر باشد تا فرم بدن شما را بهتر و زیباتر کند .
در صورتی که فرم بدن شما دایره ای شکل است باید از پالتوهایی استفاده کنید که فرم بدنتان را کشیده تر نشان دهد و از پالتوهای چسبان استفاده نکنید و تاحد امکان از پالتوهای ساده و بدون طرح استفاده کنید .
در صورتی که فرم بدنتان مثلثی شکل است باید پالتویی انتخاب کنید که پایین تنه تنگ و بالا تنه گشادتری داشته باشد برای این منظور از پالتوهای یقه ایستاده یا خز دار که به صورت حجیم هستند بهترین انتخاب برای شما هستند .
با جدیدترین مدل های پالتو زنانه در سال 2020 با ما همراه باشید .
مدل پالتو زنانه 2020
مدل پالتو دخترانه
مدل پالتوی زنانه جدیدمدل پالتو زنانه سادهپالتو زنانه قرمزمدل پالتو زنانه طرح دارمدل پالتو زنانه چرممدل پالتو زنانه خارجیمدل پالتو زنانه کره ایپالتو زنانه جدیدعکس پالتو زنانه جدیدمدل پالتو دخترانهمدل پالتو زنانه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.