[javascript] [/javascript]

فروش اکانت کلش آف کلنز رایگان

جدیدترین مدل های دنیا

فروش اکانت کلش آف کلنز رایگان

۴۲ بازديد

فروش اکانت کلش آف کلنز رایگان

چندین سال قبل خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز دیوار یا خرید اکانت کلش اف کلنز شیپور برای معاملات اکانت های کلش استفاده میشد . اپلکیشن های دیوار و شیپور در طی سال های اخیر آگهی این بازی را ممنوع کردند .
در سراسر جهان اکانت کلش آف کلنز با قیمت های مختلف به فروش میرسند . عوامل زیادی در تعیین قیمت اکانت کلش آف کلنز موثرند :
سطح تالار شهر که اصولا اکانت کلش تاون هال 9 تا اکانت کلش تاون هال 14 به فروش میرسند .
مورد دیگر که در خرید اکانت کلش آف کلنز نوین کلش موثر هست سطح هیروها یا قهرمانان اکانت هست که عبارتند از بربر کینگ ، آرچر کوئین ، گرند واردن و رویال چمپیون ؛سطح آخر این قهرمانان به ترتیب 80 80 55 30 میباشد .
سطح ابزارهای دفاع مثل برج جادو و کماندارها ، ایردیفنس ها ، مورتار و توپ ها ، هیدن تسلا و ... در هر تاون هالی به سطح مکس خود رسیده باشند اکانت ارزش بیشتری خواهد داشت .
سطح نیروهای اتک یا حمله با توجه به تاون هال مرکزی و آزمایشگاه باید به سطح مکس رسیده باشند . در این صورت است که اکانت کلش اف کلنز شما به قیمت خوبی به فروش میرسد .

برای فروش اکانت کلش اف کلنز رایگان از کجا شروع کنیم !؟
قبل از همه چیز باید بدانید اکانت شما سوپرسل آیدی شده است یا نه ! در صورتی که در بازی کلش به تنظیمات رفته و کلید google play وجود داشته باشد یعنی اکانت شما سوپرسل آیدی نشده و روی گوگل پلی است ولی در صورتی که در تنظیمات بالای صفحه آبی رنگ کلید متصل شد نوشته شده باشد یعنی اکانت سوپرسل آیدی شده است و جیمیل روی سوپرسل آیدی ذخیره شده است .
بعد از آن به اکانت کلش خود رفته و 4تا عکس از جاهایی که لازمه و بیان میکنیم بگیرین :
  1. عکس مپ دهکده اصلی
  2. عکس پروفایل دهکده اصلی
  3. عکس مپ دهکده دوم
  4. عکس پروفایل دهکده دوم

چون در هنگام آگهی کردن به این عکس های نیاز هست باید در گالری خود آن هارا ذخیره داشته باشید .
بعد روی عکس زیر کلیک کرده تا به صفحه ثبت آگهی اکانت کلش آف کلنز رایگان هدایت شوید .
فروش اکانت کلش آف کلنز رایگان

ثبت آگهی در سایت نوین کلش ، کانال تلگرام کلش اف کلنز و پیج اینستاگرام کلش اف کلنز رایگان است .بعد از این که شما فرم ثبت آگهی را پرکردید آگهی شما در سریعترین زمان ممکن درسایت و کانال و اینستاگرام منتشر میشود و در دید هزاران کاربر و خریدار قرار میگیرد .

کانال خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز
همانطور که میبینید نوین کلش دارای بک کانال با عضو و ممبر بسیار بالا میباشد .تمامی اکانت هایی که آگهی میشوند هم در کانال تلگرام کلش آف کلنز و هم در گروه تلگرام کلش اف کلنز تمامی اکانت ها را میتوانید با سرچ تگ یا هشتگ ببینید . مثلا برای دیدن اکانت های کلش اف کلنز هشتگ #خرید_اکانت_کلش_اف_کلنز یا برای دیدن اکانت های کلش رویال از هشتگ #خرید_اکانت_کلش_رویال استفاده کنید .
مزیت خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز نوین کلش


1. پشتیبانی در تلگرام قبل از خرید و بعد از خرید اکانت
2. ارائه خدمات برای بازی های مختلف نظیر خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز ، خرید و فروش اکانت کلش رویال نوین کلش ، خرید و فروش اکانت پابجی نوین کلش ، خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل و خرید و فروش براول استارز نوین کلش و همچنین خرید و فروش کلن کلش آف کلنز
3. هزینه واسطه ناچیز از هردو طرف( ارزان ترین هزینه واسطه گری در کشور )
4. دارا بودن لوگوی زرین پال در انتهای سایت که نشان از درگاه مطمن بانکی با امنیت بالا و بدون مشکل خاص میباشد . بنابراین میتوانید به راحتی از این درگاه هزینه اکانت را واریز کرده و اکانت را خریداری کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.