[javascript] [/javascript]

رزرو آنلاین هتل در اصفهان و هتل در شیراز

۴۵ بازديد

رزرو آنلاین هتل در اصفهان و هتل در شیراز


هتل بزرگ چمران شیراز
شرح:

هتل پنج ستاره چمران گرند در یکی از زیباترین مکانهای شهر شیراز و در میان باغهای سرسبز قصر دشت واقع شده است. این هتل با چشم انداز بی نظیر شیراز و باغ های اطراف آن در مساحت 400 متر مربع داخلی و 1000 متر مربع در فضای باز یکی از بهترین و با شکوهترین هتل های شیراز است که محیطی آرام را در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات:

این هتل 30 طبقه شامل 250 اتاق و کت و شلوار مجلل با امکانات کامل است. این هتل مجلل به دلیل محاصره شدن توسط باغهای زیبای قصر دشت ، منظره بی نظیری از شهر را به میهمانان خود ارائه می دهد. انواع مختلف رستوران های ایرانی ، سنتی و ایتالیایی در طبقه 24 و 25 ، کافی شاپ با موسیقی زنده در طبقه 23 و همچنین امکانات فوق مدرن اقامتگاه های دلپذیری را برای مسافران ایجاد می کند.

مدرن ترین مجموعه ورزشی و استخر هتل علاوه بر چندین سالن کنفرانس که برای پاسخگویی به خواسته های برگزاری مراسم مختلف ساخته شده اند ، یک زمان به یاد ماندنی را ارائه می دهد.

جاذبه های اطراف:

دسترسی آسان به بزرگراه اصلی هتل را به اندازه کافی راحت می کند تا میهمانان بتوانند به گشت و گذار و خرید به بناهای تاریخی ، باغها و مراکز خرید شهر بپردازند.
هتل بین المللی پارس شیراز
هتل پنج ستاره شیراز بین المللی پارس در خیابان اصلی کریم خان زند در منطقه مرکزی شیراز ، ایران نزدیک به مکانهای جالب گردشگری مانند امامزاده های حافظ و سادی واقع شده است و تنها 20 دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله دارد. این هتل به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های جنوب ایران در تمام فصول سال آماده پذیرایی از مسافران داخلی و خارجی است که علاقه مند به فرهنگ باستانی این سرزمین هستند. هتل از دو ساختمان با 13 طبقه و 186 اتاق زیبا ، لباس و آپارتمان با مدرن ترین و جدیدترین امکانات برای اقامتی دلپذیر تشکیل شده است. رستوران زیبای لوتوس هتل از طبقه سیزدهم منظره بی نظیر شهری را ارائه می دهد که از خوشمزه ترین غذاهای داخلی و خارجی پذیرایی می کند. در کنار یک مجموعه ورزشی تفریحی و تفریحی هیجان انگیز و استخر شنا ، هتل با کادری مجرب و کارآزموده اقامتگاهی به یادماندنی را فراهم می کند. در اینجا چندین سالن کنفرانس بزرگ برای برگزاری مراسم مختلف وجود دارد.
شرح:

هتل سه ستاره پارت که در قلب شهر تاریخی اصفهان واقع شده است ، فضایی زیبا و دلپذیر و امکانات ویژه اقامتی را فراهم می کند که در مقایسه با تازه تاسیس هتل هزینه کمتری برای شما دارد.

امکانات:

هتل با داشتن اتاقهایی با دکوراسیون مدرن و امکانات کامل همراه با رستورانی که انواع غذاهای خوش طعم ، کافه و لابی زیبا را برای استراحت سرو می کند ، سعی می کند نیازهای مهمانانی را که به دنبال اقامتگاهی مطبوع هستند برآورده کند.

جاذبه های اطراف:

این هتل اصفهان که در میان بافت تاریخی اصفهان واقع شده است ، در فاصله کمی از بناهای تاریخی بزرگ شهر مانند میدان نقش جهان و پل سی و سه پل و همچنین مراکز خرید و بازار قرار دارد و این امر مهمان هتل را آسان تر می کند. برای خرید سوغاتی های محبوب اصفهان.
هتل سفیر اصفهان
شرح:

هتل چهار ستاره سفیر در شهر تاریخی اصفهان مکانی عالی برای کسانی است که مایلند در کنار مکان های توریستی و مراکز خرید بزرگ با امکانات کامل اقامتی خارق العاده داشته باشند. هتل جذاب ، مدرن و نوسازی شده متناسب با نیازهای مهمانان و مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی ، گردشگران و مسافران را به خود جلب می کند و اقامتی به یادماندنی را ارائه می دهد.

امکانات:

هتل لوکس با فراهم آوردن فضایی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب ، فضای مطبوعی را برای اقامت ایجاد کرده است. این شامل اتاق ها و سوئیت های مختلف با کف کاشی کاری ، فضای مناسب و پنجره های دو جداره ، یک رستوران در طبقه آخر ، یک کافه زیبا و استخر شنا است که این هتل را به یکی از پربازدیدترین هتل ها تبدیل کرده است که در آن مهمانان می توانند استراحت کنند. زمان.

جاذبه های اطراف:

هتل در مکانی عالی در مرکز شهر در حاشیه خیابان معروف چهارباغ واقع شده است ، این هتل در نزدیکی مکانهای مهم تاریخی و گردشگری اصفهان از جمله مدرسه چهار باغ (مدرسه چهار باغ) ، بازار هنرهای سنتی اصفهان ، عباسی قرار دارد. مجتمع و در فاصله کمی از رودخانه چشم نواز زاینده رود.
هتل آوین اصفهان
شرح:

اگر به اصفهان سفر می کنید و می خواهید در هتلی تازه ساخت شده در نزدیکی بناهای تاریخی معروف شهر ، به ویژه میدان نقش جهان و مسجد جامع اقامت داشته باشید ، هتل چهار ستاره آوین با امکانات کامل انتخاب خوبی است.


امکانات:

این هتل شامل امکانات رفاهی رضایت بخشی است که نیازهای مهمانان آن را شامل می شود ، از اتاق های مختلف با طراحی زیبا مانند اتاق های یک نفره ، دونفره ، سه تخته و چهار تخته تا رستوران و کافه که غذاها و نوشیدنی های مختلف را در یک محیط آرامش بخش ارائه می دهد.


همچنین هتل دارای سالن های کنفرانس و جلسات ، لابی ، غرفه گردشگری ، فروشگاه صنایع دستی ، اتاق ماساژ و باشگاه بدنسازی است که مهمانان می توانند اوقات خوشی را داشته باشند.


جاذبه های اطراف:

این مزیت برای کسانی که در اینجا اقامت دارند فرصت گشت و گذار و خرید است زیرا در مجاورت میدان نقش جهان و بازار بزرگ است که بازدیدکنندگان می توانند با معماری فوق العاده آشنا شوند و سوغاتی های ارزشمند اصفهان را خریداری کنند.
ورود به جزیره کیش حتی بدون اخذ ویزا مجاز است. از جاذبه های جزیره کیش می توان به سواحل کیش ، شهر باستانی حریره ، کشتی یونانی ، مجموعه پارک دلفین ، کاریز کیش ، مراکز خرید کیش ، هندورابی و باشکوه خلیج فارس اشاره کرد. بنابراین ، بلیط بخرید ، وسایل خود را بسته بندی کرده و به مروارید خلیج فارس بروید.

امکانات هتل گاردنیا
این هتل 3 ستاره برخی از امکانات را برای جلب انتظارات شما در نظر گرفته است. آسانسور ، خدمات خانه داری ، فرار از آتش ، دستگاه براق کننده کفش ، انبار چمدان ، آژانس مسافرتی و فضای باز وجود دارد. علاوه بر این ، خود را به سلیقه های لذیذ رستوران ، کافه و چایخانه سنتی هتل دعوت کنید. همچنین کودک پسند است. بنابراین ، در صورت تمایل می توانید بچه های زیر 5 سال خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه آنها بگیرید. علاوه بر این ، اگر دوست ندارید از خدمات تور و رزرو هتل کیش استفاده کنید ، می توانید ماشین اجاره کرده و کل جزیره را جستجو کنید. علاوه بر این ، هتل یک سالن بیلیارد برای سرگرمی شما در نظر گرفته است. پذیرش 24 ساعته به شما در امور مربوطه کمک می کند.

9 تا از بهترین هتل های تهران (از لوکس تا معمولی)

زمانی که شما سفر میکنید بدون توجه به هدف سفرتان ، محل اقامت میتواند کیفیت سفر شما را تعیین کند. در واقع این شما هستید که خواسته و انتظاراتتان را از یک هتل را تعیین میکنید. هزینه ای که شما برای هتل میپردازید، امکانات و کیفیت خدمات هتل را تعیین میکند. در این مقاله سعی داریم شما را در انتخاب یک هتل خوب راهنمایی کنیم و معیارهای انتخاب هتل خوب را بررسی کنیم.

ویژگی های یک هتل خوب (اینفوگرافی)

معیارهای یک هتل خوب

1- موقعیت مکانی

در انتخاب یک هتل خوب موقعیت مکانی نقش زیادی ایفا میکند. در صورتی که سفر شما توریستی باشد، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، رستوران ها، مراکز توریستی و حتی مراکز خرید اهمیت زیادی خواهد داشت. همچنین در سفرهای کاری لازم است تا هتل شما در موقعیتی باشد که به محل کار و جلسات شما نزدیک باشد. بنابراین قبل از رزرو هتل موقعیت مکانی آن را بررسی کنید و براساس نیاز و هدفتان هتل را انتخاب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.